مطالب احساسی2...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

مطالب احساسی2...
9 خرداد 1394 ساعت 11:59 | بازدید : 106 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )

!...این پُست رو اگر کسی احساس و عاطفه نداره،نخونه...!





خيلی سخته عاشــــــــــــق کسی باشی که روحشـــم خبر نداشته 

    باشـــــــــــه !! اما خيلی شـيـريـنـه کـــــــه يواشکی عـــــــاشــــــقانــه

 نگاهش کنــــــــــــــــــی و توی دلــــــــــــت بــگـــــی خیلــــــــــی...

دوستـت دارم


تنهایی یعنی…. این همه اغوش برات بازه اماتوهمون رو میخوای که بهت پشت کرده…..






تا دیروز هرچه می نوشتم عاشقانه بود از امروز هرچه بنویسم صادقانه است عاشقانه دوستت دارم




 


تا آسمان خیال تو چقدر راه است؟
دوبال برایم کافیست ؟
میخوام به هوای تو در هوای تو اوج بگیرم!
منتظرم می مانی؟



گاهی انقدر دلتنگ میشوی که اگر خودش بفهمد!

  از نبودنش خجالت میکشه!!!!!





فرق نداره شرق یا غرب

شمال یا جنوب

من تورا به هر جهت دوست دارم





خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .




من نااميد نيستم!!!

هر شب پر از اميد ميخوابم...

 هر شب ميخوابم به اميد اينکه ديگر بيدار نشوم!



عشق واقعی هیچوقت نمی میره

این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میره

"عشق خام و ناقص میگه:" من دوستت دارم " چون بهت نیاز دارم

"ولی عشق کامل و پخته میگه:"بهت نیاز دارم چون دوستت دارم

"سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه،

اما قلب حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه



 وقتی مرا بغل میکنی ...
 

چنان جاذبه ی آغوشـــــت ..

به جاذبه زمین غلبـــــه میکند ...

که روحم به پــــرواز در می آید .. !!

"دلــــــم یه بغل ســــــــــــِفت میخواد"










|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: